پنجشنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۸۳

سلام
خوش اومدین.
لطفاً قبل از اینکه چیزی توی این وبلاگ بنویسین، اساسنامه و توضیحات زیر رو بخونین:

اساسنامه ماهتاب
1-اینجا هر کسی، هر چیزی دلش می خواد می نویسه.با هر زبونی، رسمی، جک، شعر...
2-نوشتن مطالب غیر اخلاقی خلافه.چه از طرف پسرها و چه دخترها.
3-لطفاً وجداناً قول بدید که کسی نه نوشته های بقیه رو پاک کنه، نه نوشته های قبلی خودشو.
4-چون همه از یک username و pass استفاده می کنیم، هر کسی می تونه ناشناس بمونه.اصلاً برای همین موضوع این کار رو کردم.هر کسی هم خواست که شناخته بشه، میتونه اسمشو آخر متن بنویسه.
5-هر نوع کل کل مجاز، بلکه مستحبه.حتی دادن بدو بیراه اخلاقی(!) هم اشکالی نداره.
6-هر کسی حق داره دروغ بگه، دورویی کنه، باطن خودشو نشون نده و ... ولی تجربه یک سال و نیم من تو وبلاگ نویسی به من میگه که راست گفتن توی یه ویلاگ واقعاً برای آرامش اعصاب خوبه.نمونه اش هم همین اعصاب راحت من!
7-اوصیکم بتقوی الله، و نظم امرکم.
8-اینجا قرار نیست فقط برای خنده و شوخی باشه.حرف بزنیدوبریزید بیرون اون افکار مزاحم رو.
9-چون حسن عاقبت نه به رندی و زاهدی است    آن به که کار خود به عنایت رها کنم

امیدوارم بیاید.همتون.

احمدعلی

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes