جمعه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۳

آقا من اعتراض دارم! من شاکیم! به خاطر دو تا چیز:
1- چرا من هرچی اینجا می نویسم، شماها می فهمین کی نوشته! خوب من که اسممو نمی نویسم.اینقدر لحنم تابلوه؟
جون من بذارید لذت ناشناس بودن رو درک کنم!

2- به نظر شما چرا یه دانشجوی سال چهار برق باید بدونه که :
"قبل از پیامبر، کدام قبایل قحطانی(؟!) به کدام مناطق مهاجرت کردند و دلیل(!!) مهاجرت آنها چه بود؟" (سؤال امتحان تاریخ اسلام دیروز)
نه انصافاً خودتونو بکشید...حتی اون مجتبای منطق السلطنه هم عمراً بتونه برای این دلیل پیدا کنه!(میگی نه، بسم الله...)

لعنت بر اون...
(حالا اگه فهمیدین من کیم!؟)


<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes