چهارشنبه، خرداد ۲۰، ۱۳۸۳

لیلی!
من این مشکل رو به روش خودم کاملاً حل کردم.
روش خوبی نیست.اصلاً برای تو توصیه نمی کنم.ولی میگم.
روش من استقلال مطلقه.بی توجهی.من در مورد هر مسأله ای با مامان و بابام مشورت می کنم.ولی آخرش بدون توجه به اینکه اونا چی گفتن،حرف حرف خودمه.شده که با این کار علاوه بر فریاد بابام، گریه مامانم رو هم درآوردم.ولی بدون شک نتایج فوق العاده ای گرفتم.یعنی شکاف بین نسلها کاملاً از بین رفته...نه...تبدیل شده به یه دره که یه پل محکم محبت رابط دو طرفه، ولی هرکدوم از دو طرف مستقل عمل می کنه.

گفتم که...این روش رو به خصوص به یه دختر پیشنهاد نمی کنم.
آخر و عاقبتش همیشه معلوم نیست.

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes