یکشنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۸۳

خوب، البته کسی از من چیزی نگفت ولی فکر کنم تا قسمت راه حل های احمد آقا باهاش موافقم.من راستش فکر نمی کنم بتونم این وسط بحث وارد شم، به خاطر اینکه پیش فرض ذهنی شما اینه که قرآن، کلام الله است، ولی خوب من مدتیه که فکر می کنم که قرآنی که یکی از دغدغه های مهمش کارگزاری روابط پیامبرش با بقیه است که هر وقت سوتی پیش می آد یه جور رفع شه و یا کارگزاری امور جنسی پیامبرشه که مثلا بتونه با هر زنی خواست «بخوابه» خیلی سخته که فکر کنی از طرف خداست.یکی دیگه هم همین چیزی که احمدعلی می گه. حسین، من این تیکه حرفت رو نمی فهمم. اگه شرایط زمان الان این جوریه، خوب هست. چرا بگیم نه، باید اون جور باشه که خدا می گه. بگذریم که من الان نمی فهمم مگه واقعا شرایط الان چشه. غیر از ایران خودمون که قربون انقلاب اسلامی و عموی شهیدم برم، کجا این قدر اوضاع احمقانه ای دارن؟ اینجا هم بیشتر از همه فکر کنم به خاطر این شرایطش گنده که چار نفر باور کردن که واقعا دیانت ما عین سیاست ماست و غیره، یا اصلا باید این طوری باشه. دین به هر چیزی که وارد شه بهش رنگ تقدس می ده و همین باعث می شه دو سوته به هم بپاشه. از پیامبرش گرفته یا این نائب های بر حقش. همه شون کج راه رفتن که قرار بود این طوری باشه که توی هاله تقدس بمونن.داشتم این رو می گفتم. شرایط الان هر جور هست، اون قرآنی که ادعا می شه مال خداست و خدا هم همه چیز را می دونه و غیره، باید در نظر می گرفته. یعنی چی این حرف که تقصیر خودمونه؟ مگه خود همون خدایی که قرآن رو نوشته، همونی نیست که آدم ها رو آفریده؟ خوب چه دلیلی داشته این چیزها را در نظر نگرفته باشه؟ بعیده کسی این همه سوتی هایی که قرآن داره را ندیده باشه یا به گوشش نخورده باشه. روشن تر از همه و اظهر من الشمس شون هم که همین قضیه زن در اسلامه که به وضوح پاشنه آشیل اسلامه. راستش فکر می کنم اگه من هم قرار بود مثلا یه دین بیارم، بیشتر از همه تو همون چیزی که نسبت بهش فتیش دارم و ازش خوشم میاد ولی دستم بهش نمی رسه حکم می دادم و دستور صادر می کردم. همین طور که همین الان هم فکر کنم کلی از قرآن یا در مورد زنه و کتک زدنش اگه تمکین نکرد و حقی که مرد نسبت به رابطه جنسی به اون داره و البته تنها نقش زن هم گویا همینه. اصولا تو قرآن و تو اسلام مثل همون که احمدآقا گفت، بی تعارف زن جنس دومه که دیگه تو بهترین حالت نقشش اینه که مرد از دامانش به معراج بره. ببین که حتا مزیت حضرت فاطمه نسبت به بقیه چیه: یکی اینکه شوهرش علیه و پدرش محمد، یکی هم اینکه پاک و طاهره و قاعدگی نداشته.در ضمن بزرگترین ظلم اسلام به زن ها همینه که بیرون رفتن از خونشون رو محدود کرده و خوب من که تو خونوادمون مامان ها کار نمی کنند و خونه دارن، می دونم چقدر احمقانه است. اسلام واقعا می خواد که زن ها هیچ کاربری دیگه ای غیر از سکس نداشته باشن. وگرنه یعنی چی که این همه حکم برای تحت لوای مرد قرار داشتن زن داره؟ تازه قضیه کنیز ها رو چه کار می کنی تو اسلام. یا حدیث هایی که از امام موسی الکاظم هست یا همین امام جعفر صادق که: «هر کی لذت سه چیز رو درک کنه ازشون نمی گذره...»  آهان این رو هم بگم که من کاملا مشتاقم که خانومم بیرون کار کنه و پولش رو هم بریزه تو جوب! بیرون از خونه باشه، اما نه به خاطر جنبه اقتصادیش که حسین می گه. من خودم اگه میلیونر هم باشم دوست دارم و می خوام که خانومم بیرون کار کنهیه چیز دیگه هم بگم، اونم اینکه اصولا فکر می کنم دین ها، نه فقط اسلام که همهشون، با همین قایم کردن خودشون در تقدس و دور از انتقاد بودن به اسم «عقیده شخصی» تا الان دوام آوردن اگه نه واقعا حضرت محمد چه فرقی با بقیه رهبرهای سیاسی داره؟خوب، بسه دیگه. فعلا.علی

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes