شنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۸۳

حسین آقا
من الان تو مد بحث نیستم.ولی یه نکته مهم به ذهنم رسید.
این دعوای ما یه اشکال اساسی داره (بین من و تو، نه علی).اینکه من صرفاً دارم روایی حرف میزنم، و تو استدلالی.
یعنی من میگم آقا قرآن گفته a,b,c,d پس نتیجه واضحی می گیریم که e.
تو داری از دینی که بهش اعتقاد داری دفاع می کنی.
از نظر من، بحث تو با من با گفتن همون جمله ای که گفتی،و من هم همیشه وقتی تو قرآن گیر می کنم به خودم میگم تمومه:"من اینکاره نیستم.قرار نیست همه چیز رو بفهمم."

احمدعلی

*میگم حالا چه طوره یه ائتلاف بزنیم، حال این علی رو بگیریم! خوب جواب میده ها!

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes