چهارشنبه، تیر ۲۴، ۱۳۸۳

سلام
سلام
سلام
*************

باید اعتراف کنم با وجود باگهایی که توی کارم هست، دارم کم کم با فوت و فن های وبلاگ نویسی آشنا می شم. تازه اعتراف بدتر اینکه داره از اینکار خوشم میاد!!!!

*************

خوبیه مدلی که من نوشته هام رو می نویسم اینه که به همون ترتیبی که من مینویسم توی وبلاگ میان.( اگه به جای ستاره زدن بین نوشته هام اونا رو به طور مجزا پابلیش کنم، چپه میشن!!)اما یه بدیه اساسی هم داره اونم اینکه اگه آخرای کارم یه دفعه یه مشکل پیش بیاد (مثلا اگه سرو کله محمدصدیق پیدا بشه!!) من همه متن رو از دست میدم و باید از اول شروع کنم.

*************
یک نظر:

شما میتونید نوشته هاتون رو تو ذهنتون چپه کنین بعد چپشون رو بنویسین که تو وبلاگ راسته بشن
با تشکر ، یک وبلاگ نویس قدیمی

*************
جواب یک نظر:

کسی از شما نظر نخواست
با تشکر: حسین پارسا

*************

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سرآید
گفتم که ماه من شو گفتا اگر بر آید

گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد
گفتا اگر بدانی هم اوت رهبر آید

*************

به نظر من(البته به نظر من) یه روزگاری بود که دو نوع انسان داشتیم که هر کدوم یه نقصهایی داشتند ولی وقتی در کنار هم قرار می گرفتند هم رو کامل می کردند. همین باعث شد که همه فراموش کنند کی باید سالار باشه. در واقع همه میدونستند که اون موجودی که قراره از ترکیب این دو تا ناقص به وجود بیاد سالاره.
اما از یه روزی که من نمی دونم کی شروع شد، خانومهای محترمه خواستند ثابت کنند که با مرد مساوی هستند و بدون نیاز به اون میتونند زندگیشون رو اداره کنند.
این شد که مردها فکر کردند سالارند

قبوله که قبلش مردها به زنها ظلم کردن(محروم کردن زن از حقوق اجتماعی) اما خانمها متاسفانه صورت مساله رو اشتباه دیدند و فکر کردند اینکه مرد به اونها ظلم میکنه معنی اش اینه که مرد برتره و انها ضعیف تر، همین فکر غلط به مرد القاء کرد که برتره

***********
نوشته شده در ساعت12:32 روز چهارشنبه
توسط حسین

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes