شنبه، تیر ۲۷، ۱۳۸۳

سلام
سلام و باز هم سلام

*************

من علی القاعده نباید اینقدر سلام کنم. ولی این کار رو دوست دارم. سلام سلامتی میاره

*************

دیروز اردوی خداحافظی 79ایهای برق بود. جای علی مهریزی و حسن اشراقی برای من خیلی خالی بود والبته جای همه اونها که نبودن.
اما این احمد علی برای نیومدن مستحق یکی از اون لعنت های آبدار خودشه. به خصوص با این چیزهایی که تو قلعه نوشته.

*************

رفتیم شهرستانک.4 سال پیش، برای معارفه هم رفته بودیم شهرستانک.........

************

شهرستانک تغییر زیادی نکرده بود. همون جای قبلی نشستیم، زیر سایه همون درختها نماز خوندیم ، تو همون رودخونه آب بازی کردیم.
بعضی از بچه ها که می خوان برن آمریکا هم بودن. خیلی دوست داشتم که دسته جمعی "ای ایران" رو بخونیم، اما نشد.........

***********

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

***********

من هنوز دکتر اورعی رو پیدا نکردم....
این پروژه لعنتی 10 نمره داره....

************
نوشته شده در ساعت 14:10 دقیقه روز شنبه
توسط حسین

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes