یکشنبه، تیر ۲۸، ۱۳۸۳

سلام

**********

می گن جوینده یابنده است. امروز بالخره دکتر اورعی برام میل زده بود.

**********

من یه نفر رو میشناسم که خیلی خوشحال میشه از اینکه رابطه دوستی دو نفر به هم بخوره. حتی خیلی خوشحالتر میشه که این به هم خوردن از کانال خودش انجام بشه. به نظر شما چیزی وحشتناک تر از چنین لذتی وجود داره؟ من تا حالا با این آدم چند بار از فاصله یک متری حرف زده ام.

**********

من ماهتاب رو دوست دارم.

**********

وقتی پای دوست داشتن در میان باشد، "هنوز" کلمه احمقانه ای خواهد بود.

**********

اما به هر حال دلیل نمی شود!!!

**********

آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست
...

**********

نوشته شده در ساعت 11:20 دقیقه روز یکشنبه
توسط حسین

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes