یکشنبه، شهریور ۰۱، ۱۳۸۳

سلام
چند تا نكته :
1. من هميشه علي كوچولو رو بعد از نمازهاي يوميه، نماز شب، نماز جعفر طيار، نماز غفيله،نماز جوشن كبير؟؟؟(من نماز صغير نمي خونم برام افت داره) داشتم مي گفتم نماز قبل از بول نماز بعد از غائط نماز ابوحمزه ثمالي يا به قول صحيح تر شمالي (من نمي دونم ابو حمزه يعني پدر حمزه تو شمال چه كار مي كردن. تازه اگرم كاري مي كردن حمزه بايد شمالي مي شد نه پسرش) و بالاخره هرنماز مكروه و مباح و حرام ديگه اي دعا مي كنيم حتي بعضي وقتا قبلش دعا مي كنم. لذا شما لازم نيست نگرانش باشيد.
2.گيريم كه يه نفر نماز نخونه (همه كه مثل من نيستن) توبايد اونو همه جا جار بزني؟ نذار دهنم واشه و بعضي چيزارو فاش كنم.
3.وضو گرفتن چه ربطي به نماز خوندن داره. من خودم گاهي وقتها وضو ميگيرم ولي نماز نمي خونم و بيشتر اوقات بدون وضو نماز مي خونم. حالا كه بحث به اينجا رسيد خوبه بدونيد من چه وضوهايي مي گيرم. وضوي مس ميت، وضوي مس حي، وضوي غسل جمعه، وضوي نماز آيات، وضوي سجده واجب، وضوي رويت اناث و ...
4.يه ضرب المثلي هست كه ميگه يه روز يه فقيري داشت نون خشك تو جوب تر ميكرد و مي خورد و خدا رو شكر مي كرد.
يكي بهش رسيد و گفت اين وضع فلاكت بار كه شكر گويي نداره .جواب داد خدا خودش مي دونه اين از صد تا فحش خواهر و مادرم بدتره. نتيجه اينكه هركي رو ديدين نماز مي خونه زود جو نگيرتون.
5. بابا فهميديم نماز خوندن بلدي. حيف كه جانيست اسم دعاهايي رو كه در شبانه روز مي خونم بنويسم. ولي خودت خجالت بكش.
6. پروژه طراحي ماشين هم يكي از راههاي رسيدن به خداست . دست كم نگيرش
7. آخر حرفات هم بالاخره يه حرف حسابي زدي اما كو گوش شنوا. آخه بابا اگه گفتن چهار بار مشروطي برابر اخراجه منظور اينه كه دانشجو مي تونه سه بار مشروط بشه يعني حق مسلم دانشجوست. حيف نيست بذارين حقتون پامال بشه؟ ازش استفاده كنين. 6سال هم مثل همينه.
فعلا تموم شد.
************************
دوستك

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes