شنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۸۳

سلام

**********

من اومدم. با يك كوله بار خبر خوب.

**********

اول از همه كه خبر عروسي اسماعيل. خوب به خوبي و خوشي برگزار شد و من ديگه با چشماي خودم لباس سفيد دامادي رو تنش ديدم.خدا مسببين امر رو خير بده.ديگه داشت يواش يواش دير ميشد.
ان شاءالله خوشبخت شه.

**********

اما خبر بعدي كه خيلي هم دست اول نيست، خبر عروسي معصومه خانومه.
خوب اين پيوند فرخنده رو به ايشون و همسرشون تبريك ميگم و براشون آرزوي خوشبختي ،سلامتي، و توفيق ميكنم.

**********

خبر خوب بعدي، در مورد زاينده روده. كه خيلي خيلي قشنگ بود و كاملا پر آب. دفعه قبل كه ديده بودمش، خشك خشك بود.

**********

روز زن، به همه خانمهايي كه اين وبلاگ رو ميخونن، صميمانه تبريك عرض ميشود

**********

رو سي و سه پل وايستاده بودم. آب داشت از زير پام رد ميشد. دلم ميخواست خودم رو پرت كنم تو بغل آب.
البته اگه اين كار رو مي كردم، تيكه بزرگه ام گوشم بود.
نتيجه اخلاقي:
اگه يه وقت هوس كردين خودتون رو پرت كنين تو بغل يه كسي ، اول در مورد آخر و عاقبتش فكر كنين!!

**********

اينجا دو تا خبر عروسي نوشتم. ان شاءالله عروسي بقيه.
با يه پسر خوش تيپ و پولدار كه خيلي هم دوستشون داشته باشه.

**********

در ادامه بحث قبلي، بايد بگم كه احمدعلي گفته بود من دارم از ديني كه بهش اعتقاد دارم دفاع ميكنم. اما من فقط خواستم نشون بدم كه گزاره هايي كه اسلام بيان كرده، با هم تناقضي ندارند.
ضمنا بحث به شيوه به قول احمدعلي " روايي" رو به شدت محكوم ميكنم. يه مثال براي اينكه ببينيد چه قدر اين مدل بحث اشتباهه:
1: يه پسر جوون و خوش تيپ
2: يه دختر جوون و خوش لباس
3:بستني خوردن تو پارك ساعي
4: حكم به اينكه ارتباط اين دو نفر مشكوكه
بنا بر اين، هيچ وقت روايي بحث نكن چون باعث ميشه از مقدمات واقعي، نتايج غير واقعي بگيري

**********

گر مسلماني از اين است كه حافظ دارد
واي اگر از پس امروز بود فردايي

**********

اما به مناسبت ولادت حضرت فاطمه دوباره مي خوام يه كم جدي حر....
ولمون كن تو رو به امام هشتم.جلوي زبونت رو بگير. كار و زندگي داريم....

**********
نوشته شده در ساعت12:50 دقيقه روز شنبه
توسط حسين

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes