دوشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۸۳

سلام

**********

یه دوستک داریم که ظاهرا بعضی آدمها رو نمی شناسه بنابر این باید یه معرفی داشته باشم.
اسماعیل ، دوست بسیار عزیز و هم اتاقی سابق منه.
معصومه خانم، دوست چند تا از دوستهای من و هم اتاقیشون تو خوابگاه طرشت 2 اه.
ربط سی و سه پل هم به عروسی اینه که،عروسی تو اصفهان بود و من چون بعد از عروسی بیکار بودم، رفتم که رودخونه رو ببینم و رفتم سی و سه پل.
ضمنا من ممکنه اینجا رو با دفترچه خاطرات اشتباه گرفته باشم، اما در مورد شخصی بودنش اعتراض دارم چون اینجا، خیلی ها میتونن چیز بنویسن، اما نمی نویسن.
بقیه حرفهای دوستک که به هر نحوی به من مربوط میشه، از نظر من، مستقل از جوابه!!

**********

مامانم صبح امروز زنگ زد خوابگاه و من الان خیلی خیلی خوشحالم.

**********

حجره خورشید تویی، خانه ناهید تویی
روضه امید تویی، راه ده ای یار مرا
روز تویی، روزه تویی، حاصل دریوزه تویی
آب تویی، کوزه تویی، آب ده این بار مرا
دانه تویی دام تویی، باده تویی جام تویی،
پخته تویی خام تویی، خام بمگذار مرا

**********

دیشب من با این آهنگ ، یه نفر رو به جمع علاقه مندان شهرام ناظری، اضافه کردم.

**********

این دوست عراقی که با من همسفر بود، موقعی که ازش در مورد آمریکا پرسیدم، موقع جواب هی میگفتshe is!بعد من یادم اومد که اسم کشور ها و شهرها تو عربی، در حکم مونث مجازیه.
اگه بوش بدونه این ور دنیا بهش میگن she is !!!!

**********

من ماهتاب رو خیلی دوست دارم....

**********

نوشته شده در ساعت 11:43 روز دوشنبه
توسط حسین

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes