سه‌شنبه، مرداد ۲۰، ۱۳۸۳

این ماهتاب بیچاره، هر وقت تک صدایی می شه، به قهقرا می ره! فکر کنم صدای دومش هم منم البته!

من به شدت با اون پست حسین در مورد دوستی و غیره مخالفم. این حرفا رو دیگه از کجات آوردی آخه! ببخشید، اما حرفات خیلی شبیه اینه که بیرون گود واستادی.می خوام بدونم، تو جمع ما چند نفر به قول تو «تا» در دوستی رو یاد گرفتن؟ و چند نفرشون هم سابقه یه دوستی عاشقانه با یه دختر یا پسر رو داشتن؟ شاید خیلی. بی مسوولیت بودن تو دوستی، به نظرت امکان قهر کردن و قطع رابطه است؟ اگه اینطوریه که ازدواج هم این ها رو داره؟ اگه هم منظورت مسایله مادیه که کاملا قبول دارم اما به حرفت نمیاد.این تیکه اش خیلی برام جالبه که تو با «تا» در دوستی، (که البته به نظر من هیچ چیز بدی رو نمیاره، یه چیزیه مثل طلاق تو ازدواج. تو می گی ازدواج بده چون طلاق می شه گرفت؟) مخالفی، اما تازگی فهمیدی که می شه آدم همسر داشته و همزمان یکی دیگه رو هم دوست داشت؟ این دیگه نوبره! یه چیزیه تو مایه های چند همسری اسلام. نوکرتم، یه خورده در مورد حرفات بیشتر توضیح بده. برام خیلی جالبه. من این حرفا رو نه فقط از تو، که دوستای دیگه ای هم شنیدم که مثلا آدم می تونه سکسش با همسرش باشه ولی یکی دیگه رو هم دوست داشته باشه و حرفاش رو به اون بزنه. می شه؟ یعنی واقعا می شه همسرت برات (این تو، توی نوعیه!) فقط ابزار سکس باشه؟ فکر کنم همه هم بدونن که سکس خودش چندان لذتی نداره، کل لذتش تو «با هم بودن» شدیدشه. بقیه اش رو که همه مون تجربه کردیم!

در مورد این جمله «اما اينكه از يه نفر بخواي برات جاي يه همسر خوب و مهربون رو بگيره ، "تا" موقعي كه براي ازدواج كردن آماده بشي....وحشتناكه....» هم چیزی نمی گم چون بیشتر بازی با کلمه هاست. یاد دکتر شریعتی عزیز می افتم!
فعلا - علی
* بنده کلا آدم تنداخلاقیم!

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes