جمعه، مرداد ۲۳، ۱۳۸۳

سلام
اولا از حاج حسین ممنونم که این بحث کثافت کاری رو راه انداخت.
ثانیا از علی و مجتبا ممنونم که به اون دامن زدند.
اما چیزی که امروز می خوام بگم اینه که روزی که حسین عصبانی بود من هم کنارش بودم و اون پست مورد بحث رو پابلیش کرد. من فکر می کنم علی و مجتبی نظر حسین رو درست نفهمیدن و البته من اینو نه به طرفداری از حسین بلکه به مخالفت با علی و مجتبی می نویسم.
اصولا آدم تا خودش ریگی به کفش نداشته باشه نباید حرفهای دیگران که تازه چرت و پرتم زیاد می گن رو به خودش بگیره .
حالا گیریم علی از روی دشمنی دیرینه اش یه چیزی گفته اما شما چه دلیلی داری آقا مجتبی که حرف حسین رو به خودت گرفتی؟
بازم می گم که من از حسین دفاع نمی کنم چرا که آخر عاقبت نداره ولی هرچی باشه حرف اخیرش مچ بعضی ها رو وا کرده و به نظرم اونا الان از حسین خیلی عصبانی باشن.
توضیحات بیشتر باشه برا بعد
**********************
دوستک
ضمنا من هرکسی رو به عنوان fan قبول نمی کنم چه برسه به هوادار.

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes