جمعه، مرداد ۳۰، ۱۳۸۳

سلام
*****
من قبلا فكر مي كردم كه احمق ترين موجود دنيا، رييس قبلي اداره امور خوابگاههاست. اما الان كم كم دارم مي فهمم كه اين بلاگ اسپات از اون هم احمق تره.
*****
سايت خوابگاه هم خودش گزينه اي بود و ما خبر نداشتيم ها!
*****
آخه خداييش، گير اگه واقعا گير باشه، به تو مي رسه؟ تا وقتي بخواد از تو اينهمه سايت رد بشه و برسه به تو گير مي كنه به هزار و يك جاي ديگه.
ضمنا خوب شد گفتي. تو گير نمي خواي تو كتك مي خواي.
*****
اي كسي كه براي تمام خوبيها به او اميدواريم
و حمايت بي دريغش در تمام سختيها حامي ماست
اي كسي كه به زيادي حرف و كم بودن عمل ما نمي نگري و به عمل ناچيز ، پاداش فراوان مي دهي
اي كسي كه به درمانده اي كه از تو پناه بجويد، نعمت عطا مي كني
اي كسي كه به درمانده اي كه از تو پناه نجويد و حتي اصلا تو را نشناسد نيز نعمت عطا مي كني
به من تمام آنچه را كه در دنيا برايم خير است و تمام آنچه را كه در آخرت برايم خير است، عطا كن
چرا كه خواسته من از تو اين است
و من را از تمام آنچه كه در دنيا برايم خير نيست و آنچه در آخرت برايم خير نيست ،نجات بده .
چرا كه خواسته من از تو اين است.
*****
اين دعاي مخصوص ماه رجب بود
*****
حيف كه پروژه طراحي ماشينم مونده...
دلم مي خواد هنوز بنويسم
*****
نوشته شده در ساعت 11:15 روز جمعه
توسط حسين

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes