پنجشنبه، شهریور ۱۲، ۱۳۸۳

سلام
من همش منتظرم یکی یه چیزی بنویسه من بخونم اما کسی چیزی نمی نویسه یعنی کسی وجود نداره که بخواد بنویسه.اشکالی نداره خودم می نویسم بالاخره منم خودم یه کسم (ماکسیما).
از اول اول شروع می کنم:
+++++++++++++++++++++++
ما یعنی من و محمود و حاج حسین یه روزی که یادم نمی یاد کی بود رفتیم پارک طالقانی اونجا اونجا یه نفر و نصف دیگه روهم دیدیم یعنی خیلی یه نفر و نصفی وبعضی وقتها هم یه نفر و دوتا نصفی می دیدیم ولی این یه نفر و نصفی با بقیه فرق داشتند
فرقشونم این بود که ما اونا رو می شناختیم و اوناهم مارو
او (برای دونفر وبیشتر ایشان و برای یک نفر او به کار می ره اینجا محل شک است ولی جهت احتیاط همان او به کار رفته است.) مجتبی عراقی و خانم ... بود (اولا شاید دوست نداشته باشه اسمشو اینجا بیارم ثانیا خوبیت نداره یه پسر عضب (املاشو مطمئن نیستم) اسم یه خانم محترم رو تایپ کنه مردم چی میگن.
+++++++++++++++++++++++
خلاصه بعد از کمی گشت و گذار وتماشای بسکتبال آقایان و والیبال خانمها ( مطمئن نیستم به والیبال آدم نصفه ها بشه گفت والیبال مثلا به والیبال دلفین ها با اینکه اونا هم به آدم ها شبیهن میگن واتر پلو) تصمیم گرفتیم بریم پارک ملت.ناگفته نماند که صحبت های مفیدی هم راجع به نمی گم چی شد.تو راه پارک ملت یه نفر دیگه رو هم دیدیم که شما نمی شناسید (شاید بعضی هاتون بشناسن) والبته نمیگم که داشت سیگار می کشید چون بد آموزی داره
.سر راه از هایدا ساندویچ خریدیم که تو پارک بخوریم ولی قبلش بستنی خوردیم.
+++++++++++++++++++++++
آخه این درسته که یه نفر به خاطر اینکه یه بی ناموس دیده با مشت بزنه به بازوی یه نفر دیگه؟
به نظر من که باید خودش مشت بخوره که به بیناموسه نیگا کرده.
+++++++++++++++++++++++
اون چیه که اول سرشه بعد آخرشه بعد نصفه شه؟
جواب: اول سر شبه بعد آخر شبه بعد نصفه شبه
آخه شما بگین گوینده این چیستان نباید کتک بخوره؟ حیفه لطیفه برا همچی آدم بی ذوقی.
+++++++++++++++++++++++
یه جک دسته اول
ترکه میره سربازی - دوره سرش قرمزی
قشنگ نبود؟
+++++++++++++++++++++++
بقیه شو تو پست بعدی میگم.
***********************
دوستک

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes