شنبه، مهر ۱۱، ۱۳۸۳

سلام
*****
اومدم. با كنجكاوي در مورد حرفاي تازه از يه آدم متنفر.
حرفي نبود....ما مي زنيم....
*****
يه كمي خسته هستم. به لحاظ فيزيكي. دارم قوانين جديدي براي خودم وضع مي كنم.
قوانيني كه دلم مي خواد بهشون پايبند بمونم. مثلا يكي اش اينه كه دارم ساعت خوابيدنم در شبانه روز رو تنظيم ميكنم . البته هنوز به عدد دقيق نرسيدم. دلم ميخواد ببندمش بين 6 تا 7 ساعت. خيلي سخته به خصوص اين اول ها.
*****
اين شعر هايده خيلي قشنگه:
سلام من به تو يار قديمي...

به خصوص اون جا كه ميگه:
هــمه بـه جـرم مسـتـي ســر دار ملامـــت
مي ميريم و مي خونيم سر ساقي سلامت.
*****
اين روزا اوضاع خوبه.
*****
من حجت رو تموم كردم. هر كاري لازم بود انجام بشه رو انجام دادم، هر حرفي لازم بود گفته بشه رو گفتم، حتي اونايي اش كه ناراحت كننده بود، و سر آخر الان اصلا ته دلم اين جمله وول نمي خوره كه: كاش اينو هم مي گفتم يا كاش اون كار رو هم مي كردم.
آدم بايد صريح و قاطع باشه. نبايد اجازه بدي زندگي ات ، به خصوص اون بخشي اش رو كه داري با يه دوست به اشتراك ميذاري ، غبار آلود و مشوش بشه. به هيچ ابهامي نبايد اجازه رشد داد. جوري بايد حرف زد كه فقط يه معني از اون حرف استنباط بشه.
آدمها مي تونن از اين قاعده پيروي نكنن، اما در اين صورت رو دوستي شون ريسك مي كنن.
*****
اين سايت اوركات
خيلي خيلي كوچكتر از اونه كه بتونه حجم بعضي از دوستي ها رو تو خودش جا بده
خيلي خيلي احمقانه تر از اونه كه بخواد تعيين كنه كي با كي و چه اندازه دوسته
خيلي خيلي نفهم تر از اونه كه بفهمه چه همه دوستي دروغكي و الكي ساخته
و خيلي خيلي ساده لوحه كه دوست داشتن آدمها رو به پنج پله مساوي تقسيم كرده
*****
با اين خزعبلاتي كه سر هم كردم، انصافا روي دوستك كم شد.
خوب مرتيكه! كي گفته بود كه اوركات يه سايت تخصصي براي شبيه سازي دقيق و بي كم و كاست مهر و محبت آدمهاست؟
آي با تو ام! حواست كجاست؟ با تو ام كه فكر كردي با اين حرفاي فيلسوفانه تونستي به انتهاي عرفان و فلسفه دست پيدا كني.( براتون سوء تفاهم نشه، با خودمم ها!) بعله با شمام. با شما كه خيال مي كني...............................( اينجا هاش رو تو دلم به خودم گفتم)باشه؟ آفرين پسر خوب.
*****
نوشته شده در ساعت 16:40 روز شنبه
توسط حسين پارسا

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes