دوشنبه، مهر ۲۰، ۱۳۸۳

سلام
*****
حال و احوال دوستان. قبل از هذ چیز باید بگم که انتخابات شورای مرکزی انجمنه و هر کی تا به حال نیومده، فقط تا فردا وقت داره رای بده. بیایید شرکت کنید.
*****
خیلی خیلی برام جالبه. دو سال اول تو انتخابات شرکت کردم، دو سال دوم کاندیدا شدم، الان هیئت برگزاری انتخابات هستم و احتمالا سال بعد اگه باشم باز هم هستم.
سه ضربدر دو میشه شش
*****
چند روز پیش یک گربه نابکار رفته بود توی سقف کاذب طبقه مون، تا صبح دهنمون سرویس شد بس که این میو میو کرد. گاهی یه گربه هم میتونه ضعف آدم رو بهش ثابت کنه
*****
این هم اتاقی های جدید من خیلی آدمهای جالبی اند. فرض کنید یه روز که از اتاق رفتی بیرون، وقتی برمی گردی ببینی که یکی از مستخدم های خوابگاه نشسته تو اتاق و داره با هم اتاقیت چایی می خوره. یه روز دیگه بری و ببینی که با یکی از کارگرهای سلف که شام میارن نشسته و داره گل میگه و گل میشنوه. یا مثلا موقعی که کلاس میذاری و به یکی از آدمهای بی کلاس تو خوابگاه سلام میکنی، گرم و صمیمی ازت بپرسه "مهدی" چطوره ؟ یا " جواد" کجاست؟
این جور وقتها آدم باید یه سقلمه اساسی به خودش بزنه:
اووووووووووووه، چی کار باید می کردیم، چی کار کردیـــــــــــــــــــــــــــــــم!!!!
*****
نوشته شده در ساعت 11:35 روز دو شنبه
توسط حسین پارسا

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes