شنبه، مهر ۲۵، ۱۳۸۳

سلام
*****
به به سلام علی آقای گل گلاب!
اتفاقا تعمدا اون حرفا رو نوشتم که ببینم تو چی می گی.
آره دیگه همه ملت می دونن که جنابعالی دست بنده رو گرفتین و بردین اونجا. برای اینکه مطمئن شین بر نمی گردم ، یه لغت ( شاید هم لقت) زدین به ما تحت بنده!!!!
ضمنا زیاد دور ورت نداره ، هنوز یکی طلب داری.
*****
تصور کنید که بروید سراغ یکی از دوستانتان و با این جملات از او دعوت کنید که با شما بیاید بیرون:
من می خوام برم یه جایی که به نظرم میرسه باید خیلی جای قشنگی باشه ولی خودم تا حالا نرفتم بیا با هم بریم.
بعد اون هم قبول کنه بیاد. خدا رو شکر که به اندازه لازم و کافی تو انتخابم دقت کرده بودم، وگرنه سه چهار تا فحش آبدار نثارم میشد.
الان هم نمی گم اون جا کجاست. باید چند تا قربانی دیگه هم بگیرم
*****
بعدش که برگشتم، هم اتاقیم( حیرانی) شهرام ناظری رو گذاشته بود. خوب من اون آهنگه که به زبون کردی می خونه رو خیلی دوست دارم( یاوران مسم). شهرام ناظری واقعا استاد بزرگیه.
*****
باید برم سر کلاس حل تمرین. با علی. برام دعا کنین.
دوستک گفته بود علی به دعا نیاری نداره و گرنه می گفتم برای علی هم دعا کنین!!!
*****
نوشته شده در ساعت12:25 روز شنبه
توسط حسین

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes