چهارشنبه، آبان ۲۷، ۱۳۸۳

سلام
در جواب آيلر بايد بگم اولا يوزر و پسورد اين بلاگ يه چيزه
ثانيا من فکر نميکنم کسی تو هويت من شک داشته باشه ولی جهت اطلاع سرکار می گم :
نام: محمد
نام خانوادگی: صديق شمسی
شماره شناسنامه: 3060
صادره از: مشهد
متولد: مشهد
شماره دانشجويي: 79139203
شغل: دانشجو
رشته: برق
گرايش: الکترونيک
وضعيت تاهل: متاسفانه مجرد
نام مستعار: دوستک
اين لقب روهم علی به من داده به هر حال اگه کسی بازم راجع به من اطلاعات مي خواد ميتونه به من ميل بزنه.
seddighshamsi@yahoo.com
دوستک

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes