سه‌شنبه، آذر ۱۰، ۱۳۸۳

سلام
می دونم که علیرغم ظاهر این بلاگ افراد زیادی هستند که اونو می خونن برا همین هم تصمیم دارم هر روز اگه حتی شده با چرت و پرت نویسی یه چیزی اینجا بنویسم تا کسایی که می خوننش دلسرد نشن.
پس شروع می کنیم:
همین الان دیدم که حاج حسین کیانی فرش فروش که کنار من نشسته یه وبلاگ می خونه که توش یک کلمه بولد شده باور کنید از اون آدمایی نیستم که هی تو کامپیوتر بغلی شون سرک می کشن ولی خوب چشمم افتاد دیگه!
اما کلمه این بود "در کرامت زنان" از حاج حسین پرسیدم این چیه گفت وبلاگ درایه گفتم مال کیه گفت فلانی و ادامه داد حالا به خونش تشنه نشو.
منم گفتم هه کرامت زنان چه غلطای زیادی. اما حرف خودم رو قبول نداشتم من که بالاترین کرامتها رو در وبلاگ خودم برا زنان قائل شدم چرا باید این حرف رو بزنم.
باورتون نمیشه برین بلاگم رو بخونین اینجاست: http://doostak.blogspot.com/2004/11/blog-post_29.html .
فعلا دیگه نوشتنم نمیاد. تا بعد
دوستک

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes