شنبه، آبان ۳۰، ۱۳۸۳

سلام
ش.آویخته من رو آقا خطاب کرده (آقای دوستک عزیز) که باعث می شه من احساس کنم بیشتر از اون چه که فکر می کردم به من نزدیکه ولی مرجان کاویان رو نمی شناسه به هر حال من فکر می کردم این افراد ناشناس با این نام و نشون گنگ قصد خراب کردن وبلاگمون رو دارن ولی حالا دیگه این جور فکر نمی کنم اگه قبلا هم برام مهم بود که بشناسمشون برا همین بود.
"Maryam Saeedi" "Mohammad Seddigh" "Mohammad Seddighshamsi" "Leili Tafaghodi" "Ali Mehrizi" "Mohammad Moeeni" "Atefe Mohajeri" "Neda Noroozi" "Mojtaba Araghi" "Aziz Ashofte" "Aziz Ashofteh" "Hasan Eshraghi" "Hosein Parsa" "Ailar Pourmohamad"
اما نکته قابل توجه لیست بالاست که یوزر و پسورد رو در اختیار دارن. m_seddigh@yahoo.com ایمیل من نیست و hp_ir@yahoo.com یک ایمیل حک شدس.
اینجا فقط اسم ها رو نوشتم چون شاید کسی نخواد ایمیلش پابلیش بشه.
به هر حال این دوستان ناشناس هرکی هستن امیدوارم غریبه نباشن و قدمشون روی چشمهای ما.
دوستک

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes