پنجشنبه، آذر ۰۵، ۱۳۸۳

سلام
جناب پارسا اولا همونطور که قبلا هم گفته بودم سلام کپی رایت هیچ کی نیست.
ثانیا اونی که به تو توپیده بود یک نفر بود و تقریبا 7-8 نفری هستن که اینجا مطلب می نویسن و به شخصه نظر من یکی که نیست.
اگه می خوای ننویسی من جلو تو نمی گیرم چون نمی تونم ولی فقط حق مسلم خودتو نادیده گرفتی و جا زدی!!
تعداد نفراتی که این بلاگ رو می خونن به مراتب بیشتر از نویسنده هاشه و فقط به عنوان مثال نگرانی یک نفر رو از اون دعوای مسخره در نظر بگیر که چه طور باعث شده با اینکه هیچ وقت مطلب نمی نوشت 45 دقیقه رو صرف آشتی دادن ما بکنه. من که به شخصه اگه نخوام بنویسم از عزیز خجالت می کشم.
من احساس تو رو نسبت به حس قیومیتت بر ماهتاب درک می کنم و بهش احترام می ذارم.
ما قبلا هم اگه یادت باشه یه یاهو گروپ داشتیم که عاقبت شکست خورد. ولی اگه این وبلاگ هنوز سر پاست مسلما مدیون چرت و پرت نویسی های توست.
باز هم بنویس حتی اگه شده از روی عادت.
دوستک

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes