پنجشنبه، آبان ۲۸، ۱۳۸۳

سلام
*****
چیزی که گفته بودم دلم می خواهد اینجا بنویسم آماده است.حیف که بحث های اینجا خیلی مهم و جدی است و دلم نمی خواهد وسطش پارازیت بدهم.
*****
هیچ چیز در دنیا لذت بخش تر نیست از اینکه احمد علی روبرویت نشسته باشد و جیز و پر بزند که بروی پیش خانم دکی کاویان !
من به خودش هم گفته ام. نفی اش نمی کنم. اما الان یقین دارم که اگر هم مشکلی هست ، با دستهای خودم حلش خواهم کرد.
من را انذار داد از اینکه تا یک سال دیگر دیوانه خواهم شد.
*****
دیوونه دیوونه!
دیوونه شو دیوونه!
..
دنیا و قیل و قالش
غصه رو بی خیالش
دیوونه رو نگاه کن
ببین چه خوبه حالش
دیوونه غم نداره
هیچ چیزی کم نداره
قلبش و حرفش یکیه
دیوونه شو کی به کیه!
*****
البته که این فقط یک ترانه احمقانه است. ولی اگر در دنیا چیزی به اسم عشق وجود داشته باشد، بیشتر به حماقت نزدیک است تا عقلانیت.
محکوم کردن هر احساس قشنگی به خاطر احمقانه بودنش، حماقتی بس عظیم است.
*****
حسین پارسا

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes