جمعه، آبان ۲۹، ۱۳۸۳

سلام عليکم و عليکن جميعون و جميعات

چند تا نکته:
۱- خيلي وقت بود اينجا ننوشته بودم. حس جالبي دارم.

۲- سرور خودم حاج حسين!
من خيلي خوشحالم که حرفهاي کاملاْ جدي من باعث فرح و شتدي تو شده. شما خوش باش، ما برات معلق هم مي زنيم، بندري مي رقصيم، حتي ممکنه براي خوشي شما و بقيه دوستان زن هم بگيريم!

۳- اميدوارم با توجه به مطالب گفته شده، همه صد نفري که گير سه پيچ داده بودن که هم «ش.آخته» و هم «ش.آويخته» و هم «عاشق متنفر» من هستم، پي به اشتباهشون برده باشن.

اين دوستان هرکي هستن، بايد به حق ناشناس موندنشون احترام گذاشت. با وجود اينکه خيلي تابلو هستن...

۴- رسيد مژده که ايام غم نخواهد ماند...


التماس دعا
يا حق
احمدعلي

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes