یکشنبه، آذر ۰۱، ۱۳۸۳

قالو سلاما!
احمد خان، من نمی دونم حسین چی نوشته بود و متاسفم که زودتر چک نکردم.
احمد جون، چرا پاک کردی؟ شاید اونقدر که این کار تو مهم باشه، خود متن مهم نبوده باشه. خودت می دونی. حسین، من، عزیز یا هر کسی دیگه هر چی نوشته باشیم، هیچ کدوممون حق نداره این حق رو بگیره که مطلبمون روی بلاگ بمونه. مثل بقیه جاهای وب، حداکثر Strike-Through می کردی نه اینکه پاک کنی.
چی بگم. احمد خان ما رو داشته باش. من تا به حال حرف «فاشیست» بودن تو رو جدی نگرفته بودم. فکر کنم باید صرف نظر کنم.
فعلا،
علی

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes