شنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۳

سلام
*****
يكي از مهمترين درسهايي كه من تا حالا از زندگي گرفته ام اينه:
يه مرد، به هر ميزاني كه خودش رو از احساس عاري تر كنه، موفق تر ارزيابي ميشه.
خيلي تلخه. ولي حقيقت داره.
*****
تا به حال با زندگي گذشته خودتون مواجه شدين؟ در واقع منظورم اينه كه تا حالا با كسي مواجه شدين كه نحوه زندگي فعلي اش شباهت هاي قابل قبولي به زندگي گذشته شما داره؟
چنين مواجهتي خيلي وحشتناكه .
البته براي من اينطور بود. علتش هم احتمالا وحشت من از گذشته خودمه. باعث ميشه هميشه فكر كنم كه در گذشته اطرافيانم چه طور من رو تحمل مي كردند؟ اين حد از حماقت و بي شعوري چه طور در من وجود داشته؟ و آيا اصولا 10 سال بعد نسبت به زندگي الانم همين احساس رو خواهم داشت يا نه؟
*****
از اين زوج جوان و شوريده خبري نيست. اميدوارم كه سالم و سرحال باشند.
*****
مخلص همگي شما.
حسين پارسا

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes