دوشنبه، اسفند ۱۰، ۱۳۸۳

سرکار خانم جوان
خیلی از کارهای به قول تو "هیجان انگیز" ، نیاز به مغز تحلیلگر داره. اینکه چرا این طوریه کاملاً واضحه به نظر من. حالا جدا از شوخی، قبول نداری که توانایی تحلیل در مغز خانمها به طور متوسط کمتر از یک صدم آقایونه؟ (جسارت نشه، به طور متوسط گفتم).

حالا چی میشه این جماعت برن سراغ کارهایی که این خاصیت رو نخواد؟

احمدعلی

نکته: تو رو خدا...می بینید این دانشکده مدیریت با من چه کرده؟ تو عمرم این قدر مؤدب نبودم! فکر کنم اولین باره که از کلمه "خانمها" به جای "زنها" یا "جماعت اناث" یا چیزای بدتر استفاده می کنم.

نکته: تازگیها مواردی پیش میاد که من و حاج حسین با هم موافقیم. این عجیبه. چه باید کرد؟

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes