دوشنبه، اسفند ۱۰، ۱۳۸۳

سلام
*****
این چهره های سیاسی را دیده اید؟ موقعی که به بن بست می رسند، شروع می کنند به افشاگری درباره زندگی خصوصی هم و برشمردن نقاط ضعف حریف.
البته نه که بخواهم بگویم من چهره سیاسی هستم، ولی خلاصه اش ، خدا نکند یک روز کسی کم بیاورد...
*****
این بلیط ها هم خوب حال ما را گرفت. باز جای شکرش باقی است که بلیط های برگشت سبز است. اقلا آن پایینیه با جز و وز کمتری می سوزد.
*****
من البته راستش را بخواهید از فرمایش اخیر مریم خانم چیز زیادی دستگیرم نشد. اینقدر فهمیدم که ایشان یک ریفری ریپورت داشته اند که تحویل داده اند و الان هنوز هم همچنان کار دارند( چون چیز جدیدی اعلام نکرده اند.) به هر حال برای ایشان و همسر گرامی شان آرزوی موفقیت داریم.
*****
آی مرتیکه که خودت رو پیش من لوس می کنی و هی به من می گی بحث راه بنداز، قبل از اینکه اسمت رو اینجا بنویسم، پاشو بیا بحث کن.
*****
حسین پارسا
دهم اسفند ماه سال یکهزار و سیصد و هشتاد و سه هجری شمسی

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes