یکشنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۸۳

سلام
*****
این تربیت بدنی 2، والیبال را عرض می کنم، عجب لذت بخش است. حتی لذتش از این که دو نفر را بیندازی به جان هم بیشتر است.
*****
من توی روزنامه، مقاله ای دیدم که کاملا به بحث این دو تا علی مربوط بود. البته کاملا اتفاقی دیدم و خوب بدون قصد دخالت.
مقاله مربوط به این بود که یه عده آدم بیکار، مغز مردها و زنها رو بررسی کردن و به این نتیجه رسیدن که 100 تا تفاوت بین این دو تا وجود داره.
گفته بود توانایی خانمها توی فعالیت های چند بخشی و چند مرحله ای بیشتره و توانایی مردها توی فعالیتهایی که چند بخشی نیستن.( حالا متن دقیق دقیقش هم یادم نیست.)
این حرف رو قبلا از دکتر جاهد، سر کلاس ساختار و زبان ماشین موقعی که داشت فرق مالتی تسک و مالتی پروسس را توضیح می داد شنیده بودم. ایشان معتقد بود که خانمها مالتی تسک هستند و آقایان مالتی پروسس.
به هر حال من به هر دو نظریه فوق احترام می گذارم.
اما جملات و عباراتی که خودم دلم می خواهد در توصیف این پدیده به کار ببرم این ها است:
خانمها اقیانوس های کم عمق هستند و مردها چاه های عمیق.
*****
عزیز جان!
عزیز دلم! اگه چندتا مرد در مورد خانمها حرف نزنن و فکر نکنن، پس کی باید این کار رو انجام بده؟
مگه نشنیدی که می گن: از زنان با زنان سخن مگو.
بنده شخصا در این مورد یک نظریه دارم که انصافا خداوکیلی اش جریت نمی کنم نظریه ام را مطرح کنم. اگه علاقه داشتی بهت می گم.
بحث مردونه رو هم حالا یه کاریش می کنیم
*****
علی و احمد و صدیق و مجی در کارند
تا بلیتی به کف آری و به مشهد بروی

وقتی احسان و علی و حاج حسین توی صفند
تو چطوری دلت اومد بخوابی ای ضمیری

این هم تکمله بیتت عزیز جان که سفارش دادی
*****
ممکن است تو الان از دست من عصبانی باشی. خیلی زیاد. حداقل این آرزوی قلبی من است.ممکن است که همه اتفاقات چند سال اخیر را به حساب کم ظرفیتی، بی لیاقتی، بی ادبی، یا حتی بی شعوری و نفهمی من بگذاری. ممکن هم هست که برایت هیچ تفاوتی نداشته باشد و به قول رضا مارمولک، " تو اصلا هیچ فکری درباره من نکنی" . به هر حال نتیجه همه این حرفها هرچه باشد، سر جمع، من سعی می کنم تا حدی که شعورم برسد، مواظب و مراقب باشم که به تو آسیبی نرسانم. من دلم نمی خواهد تو ناراحت باشی.
*****
حسین پارسا

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes