یکشنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۸۳

دقت کریدن این حاج حسین پارسا چند وقته که خیلی چرت و پرت می نویسه! اصلا پرت و پلا می گه ! فکر می کنم باید یه فکری واسش کرد!
من که معنی بعضی حرفاشو نمیفهمم شما چطور؟

مثلا :

"ممکن است تو الان از دست من عصبانی باشی. خیلی زیاد. حداقل این آرزوی قلبی من است.ممکن است که همه اتفاقات چند سال اخیر را به حساب کم ظرفیتی، بی لیاقتی، بی ادبی، یا حتی بی شعوری و نفهمی من بگذاری"

یا این:

"این چهره های سیاسی را دیده اید؟ موقعی که به بن بست می رسند، شروع می کنند به افشاگری درباره زندگی خصوصی هم و برشمردن نقاط ضعف حریف.
البته نه که بخواهم بگویم من چهره سیاسی هستم، ولی خلاصه اش ، خدا نکند یک روز کسی کم بیاورد."

؟؟؟
ش. آویخته

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes