پنجشنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۸۴

سلام

در راستای سال نو و نیاز روزافزون من به شعر هایی که با "ت" شروع میشن (برای مراسم مشاعره با خودم)، لطف کنین و هرچی سراغ دارین بگین چون اوضاع خرابه و دارم می بازم مث سگ.

خودم چند تایی دارم:

تو را سریست که با ما فرو نمی آید...
تو را که هرچه کمال است در جهان داری...
توسنی کردم ندانستم همی...
تو که جای دل تو سینت انگار که سنگ و سربه...

منتظرم.

راستی من برای علی و مریم به عنوان عیدی برنامه EN2FA رو فرستادم. دیگه بهونه ندارن که فینگلیشی بنویسن و می تونیم حالشونو بگیریم.


مخلص همه

احمدآقا

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes