یکشنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۸۴

سلام
*****
تست کوپر که معرف حضورتان هست. حداقل برای تمام آدمهای بی منطق مثل من که تربیت پاس می کنند. امروز امتحان پایان ترمش بود و من الان مقادیر زیادی آش و لاش هستم . ناهار هم نخورده ام چون یقین دارم اگر بخورم ببخشید بی ادبی است بالا می آورم.
یادش بخیر تربیت بدنی 1 را خیلی بهتر رفتم. 20 دور را کامل رفتم و 10 ثانیه زیادی آوردم. اینبار باید 21 دور می رفتیم، همان 20 دور را رفتم و کلی هم جانم به لبم رسید.
و خوب یادم افتاد که آن مال 4 سال پیش بود و آن موقع کلی جوون بودیم و ورزشکار بودیم و کوه می رفتیم و .....
آآآآآآی جووووونی کجاییی؟؟
*****
این معین هم گندش را درآورد با این بیانیه اش.
یک بیانیه که سه کلمه را به یاد آدم می آورد:
وعده
سر
خرمن
*****
مخلص همگی دوستان
حسین پارسا

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes