دوشنبه، اردیبهشت ۱۲، ۱۳۸۴

سلام عليکم

اندر احوالات بنده و عيال مکرمه عارضم که اينجانبان مدتی به گشت و گذار در ايالت کلمبيای بريتانيايی يا همان بريتيش کلمبيا بوده ايم و از اين رو فرصت فراهم نگرديد جهت نگارش به علاوه چونکه اينجانب عريضه اي نوشته بوده و برخی دوستان را دعوت به انجام کاری کرده بودم، در انتظار جوابهای پر محبت شما روز به شب ميرساندم، حاليا که به بوق تحويل گرفته نشدم.

بگذريم. اين دوستان ترک ما اينجا خيلی باحالند، اگه بريد و آمار ترکيه رو نگاه کنيد ميبينيد که 99% از مردمشون طبق آمار رسمی مسلمونند که از ايران هم بيشتره، ولی وقتی که به رفتارهاشون نگاه ميکنی اصلاً شباهتی به ما ها نداره، فکر ميکرديم با مريم که اينا جزو لاييک ها هستند و از اينجور حرفا، اما يه بار با يکيشون صحبت ميکرديم و قرائن و شواهد اينجوری بر ميومد که ايشون خودشو مسلمون ميدونه، اين نکته خيلی به نظرم جالب اومد. چرا که خوب من معمولا اينجور آدما رو مسلمون حساب نميکردم ولی گفتم که اون وقت که ميشم مثل خوارج که ميگفتن که هر کسی که کوچکترين عملی رو انجام نده ايمانش باطله، پس اين نگاهی که من و شايد خيلی های ديگه داريم، خيلی نگاه باطلی اومد به نظرم. ديگه همين. حاج حسين تحويل بگير.


يه چيز ديگه آقا ميدونستيد يهوديا به خدا چی ميگن؟ ميگن اسمشو نبر، به جان خودم راست ميگم!!!

مخلص همگی

عليش

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes