یکشنبه، تیر ۰۵، ۱۳۸۴

من چند تا نکته به نظرم می رسه:

1- خوب اینم دوم خرداد اوناس! این که ناراحتی نداره. اگه ما قراره خودمونو بکشیم، اونا که باید تا حالا از اثرات دوم خرداد مقطوع النسل می شدن!

2- دموکراسی همینه. فقط روی قشنگ دوم خردادی نیست که. وقتی هشت سال وقت داشته باشی، و آخرش هم هیچکدوم از احزاب و گروهها پایگاه اجتماعی توده ای نداشته باشن، نشون میده که یه جایی رو اشتباه رفتی.

3- بالاخره هدف تمام این آزادی خواهی و اقتصاد بازار آزاد خواهی، اینه که زندگی همین توده بهتر بشه دیگه، نه؟ خوب. اول باید دلشون به دست بیاد.

4- یه نکته ای که خیلی برای من شیرین بود، این بود که مراجع مذهبی هم پایگاه اجتماعی خودشون رو از دست دادن.تو قم همه از هاشمی حمایت کردن، ولی احمدی نژاد خیلی وضعش بهتر بوده.
من این بریدن مردم از مراجع رو به شدت به فال نیک می گیرم.

5-اگه یه تیم قوی جامعه شناس پا پیش بذارن و تا تنور داغه، پا رو از حد تحلیلهای "خلایق هرچه لایق" و "مردم ما هنوز خیلی عقب مونده ان " و ... فراتر بذارن، مطمئنم خیلی چیزا گیر همه مون میاد. فقط زود.

6-در حالی مه دوستان هنوز نیومدن، ترتیب اقتطاد مملکت داره داده میشه. من یکی دو روزه همش اینجا شاخص بورس رو می بینم. خیلی جالبه.

7- حقیقت تلخه رفقا. شماها شاید به مزایای معین فکر می کنید، و من هم تمام امروز با بغض به کارهایی که میشد در صورت اومدن هاشمی انجام بشه فکر می کردم.خیلی دلم سوخت، خیلی.
ولی هنوز هم مردن مرام ما نیست...


احمدعلی

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes