دوشنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۴

1-یه موقع فکر نکنید من از استادام تقلید می کنم تو انتخابات.این کار به نظر من به اندازه تقلید از آخوند محل مسخره اس.من فقط گفتم که این به من قوت قلب میده.

2- جهت اطلاع آسید مجتبی مدل ساز، دکتر دو روز پیش با دنیای اقتصاد مصاحبه داشته و صریحاً از هاشمی طرفداری کرده. این خیلی بیشتر از یه مدل ذهنیه.

3- هر حزبی باید یه مرامنامه درست و حسابی داشته باشه، که جبهه مشارکت اصولاً در خیلی زمینه ها نداره. مثلاً اقتصاد.

4- دوستک جون تو به چه حقی میگی "اگه برای ایرانتون ارزش قائلید فلان"؟ این حرفارو مقام معظم هم میتونه بزنه، نه؟

احمدعلی

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes