شنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۸۴

سلام
*****
لینک زیر را اگر دوست داشتید بخوانید. مختصری از دلایل من و چند نفر دیگر برای رای دادن به دکتر مصطفی معین است:
http://www.vote-moeen.blogfa.com/
*****
ممکن است شما فکر کنید که من دارم تبلیغات می کنم . و ممکن است که مرا سرزنش کنید و از من بپرسید که به چه حقی در یک مکان بی طرف ، به نفع کاندیدای مورد علاقه ام تبلیغ می کنم.
پاسخ من این است: نه کاری که من دارم انجام می دهم تبلیغ است و نه معین مورد علاقه من است. من(ما) به دلایلی که در آن وبلاگ ذکر شده است،فکر می کنم(می کنیم) که رای دادن به دکتر معین به نفع ما است.
ترجیح می دهم خودتان را با آن نوشته تنها بگذارم.
*****
حسین پارسا

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes