چهارشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۴

سلام
*****
این جا فحش و فحش کاری راه نندازید. بده ، عیبه.
*****
دلیل عمده من برای رای دادن به معین(سوای تمام دلایل خرد و ریزی که دارم) این است که رای به معین رای به مطبوعات آزاد و جامعه باز سیاسی است. دو ابزار کاملا قدرتمندی که در اختیار مردم است تا به کمک آن بتوانند در پی
سوال از دولت
به چالش کشیدن حاکمیت
نظارت بر کار قوای سه گانه
حضور به موقع در موقعیتهای حساس
باشند.
*****
به طور عمومی بنده عقیده دارم آن میزان که حضور مردم پس از انتخابات در به چالش کشاندن رییس جمهور انتخابی اهمیت دارد، نفس انتخاب وی اهمیت ندارد.
من به معین رای خواهم داد اما اگر ریاست جمهوری نصیب هاشمی یا قالیباف یا ... شود، آن فرد رییس جمهور کشور من خواهد بود و من در به چالش کشیدن وی می بایست فعالانه عمل کنم.
*****
در کشور ما عقیده عامه بر آن است که مردم باید تمام وزن خود را برای کنترل و نظارت بر حاکمیت با رای دادن و انتخاب بهترین گزینه اعمال کنند.
و پس از این انتخاب بهترین می توانند با خیال راحت تن را به رختخواب و کشور را به دستان رییس جمهورمنتخب خود بسپارند .
حال آنکه بهترین گزینه ها نیز از نظارت مستمر مردم بی نیاز نیستند.
*****
مطبوعات، تنها و تنها ابزاری است که مردم می توانند از آن برای ارتباط و احیانا فشار بر حاکمان استفاده کنند.
*****
حسین پارسا

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes