سه‌شنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۸۴

سلام دوستان



صداي پاي فاشيسم به وضوح شنيده مي‌شود و اگر چند روز باقيمانده تا پايان هفته را از دست بدهيم، به خود، فرزندان و آينده ايران و اسلام خيانت كرده‌ايم. باور كنيم كه بيشينه كردن منافع همواره ميسر و مقدور نيست و گاه بايد تنها به كمينه كردن ضرر بسنده كرد. بنابراين لااقل در اين هفته واقع‌بينانه بينديشيم و عملگرايانه عمل كنيم.

1- اگر مستدل (و نه از روي بغض معين و هاشمي و احيانا مؤتلفه) به احمدي‌نژاد راي داده‌ايد يا مي‌خواهيد راي بدهيد، حاضرم يكساعت (و نه بيشتر) با شما بحث كنم تا متقاعد شويد كه اين فرد به هيچ وجه در قواره رياست جمهوري نيست و ناكارآمدي شيوه مديريت‌اش را در پس نقاب ساده‌زيستي و خدمت‌گزاري پنهان كرده است.

2- اگر مثل من زورتان مي‌آيد به هاشمي راي بدهيد، مجددا يادآوري مي‌كنم كه جمعه اين هفته زمان كمينه كردن ضرر است نه بيشينه كردن منفعت. بنابراين غيرت و شرافت خود را كنترل كنيد و بين بد و بدتر، بد را انتخاب كنيد. راي روز سوم تير به هاشمي، «آري» به هاشمي نيست؛ تنها «نه» به احمدي‌نژاد است.

3- اگر اهل تحريم بوده‌ايد و در كمال حيرت هنوز بر سر اين موضع هپروتي و رؤيايي هستيد، از شما خواهش مي‌كنم نتيجه تحريم انتخابات و به قدرت رسيدن احمدي‌نژاد را در ذهن خود شبيه‌سازي كنيد و سپس منصفانه نتيجه حاصل را با مطالبات خود و نتايجي كه از تحريم انتخابات انتظار داشتيد و داريد، مقايسه كنيد. اگر همچنان تغييري در نظرتان حاصل نشد، به پزشك متخصص يا روانپزشك مراجعه كنيد.

4- در مرحله اول انتخابات، براساس طرح 10+1 بسيج، هر بسيجي براي عمل به وظيفه شرعي خود مي‌‌بايست حداقل ده نفر را با خود به پاي صندوق‌هاي راي ببرد. نتيجه محيرالعقول اين طرح در نتايج انتخابات قابل مشاهده است. بنابراين وظيفه تك‌تك ماست كه براي نجات مملكت از خطر تندروي‌هاي سياسي و فرهنگي و ناكارآمدي اقتصادي، حداقل 20 نفر از دوستان، بستگان و آشنايان را براي راي دادن برعليه احمدي‌نژاد متقاعد كنيم. يادمان باشد براي برقراري ارتباط با توده مردم، چت و وبلاگ و ايميل رسانه‌هاي مناسبي نيستند. گفتگوي رودررو يا تماس تلفني.

5- دست آخر اينكه مسأله را جدي بگيريم. احمدي‌نژاد در دور دوم بيش از 10 ميليون راي خواهد داشت!



اراتمند

مهدي همتي

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes