پنجشنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۸۴

سلام

اولاً از علی متشکرم که من رو نواخت!

دوماً...برای سومین بار میگم که اصلاً معتقد به امام زاده بودن این بنده خدا نیستم.فقط، همون طور که علیش هم تو اون متن مشترکشون گفته بود، معتقدم که باید رای بدیم، و بین این چند نفر، مناسب ترین رو پیشنهاد کردم...وگرنه شاهکارهای این یارو رو که خیلی هاش رو همه میدونن، و بیشترش رو هیچکس نمیدونه.اما جواب:

1-من هم خوب میدونم که انحصار خصوصی خیلی بد و بی تربیتی و ایناس! ولی اینکه کسی از طریق هاشمی به موقعیت انحصاری خصوصی برسه، هیچ ربطی نداره به این که اون رییس جمهور باشه یا نه.کار خودش رو می کنه. صحبت سر اینه که به نظر من مشارکت چیزی از این حرفا حالیش نیست، و اگه هم باشه آدم اجراش رو نداره (حداقل به منی که میخوام رای بدم معرفی نکرده).اما رفسنجانی حالیشه، و تیم قوی برای این کار داره که من میشناسمشون .

2-من نگفتم این دوتا با هم بد هستند، گفتم که نظر اوشون الان رو یه نفر دیگه اس (قالیباف مطمئناً). این دو تا خیلی با هم فرق داره.

3-تو همون پست قبلی، دو نفر دیگه غیر از زنگنه رو نام بردم. کرباسچی و نجفی.خیلی های دیگه هم هستن.

4-مریم خانوم! چه قبول کنی و چه نکنی، کسی که مملکت رو زمان جنگ و بعد از اون نجات داده همین آدمه.شک نکن. قبول دارم که با خیلی ایراد این کارو کرده، ولی به هر حال خودشه. کس دیگه ای نیست. محمدرضا خاتمی بادکنکی نیست.

این فقط یه مخمصه. خیلی دیگه هم هست.ولی همون اول هم گفتم که، به خیلی مخمصه ها هم انداخته کشور رو.

5- سیاست مدارها اصولاً نباید زیاد تمیز باشند.قبول اینکه جانورانی مثل احمد توکلی و احمد جنتی و هزار تای دیگه تو تین مملکت وجود دارن لازمه.لازمه.قدرت هم دارن، زیاد هم دارن، و حاضرن دست به هر کاری بزنن.


آخرش...تو یه جلسه ای دکتر معین (که به خاطر اینکه آدم خوبیه واقعاً بهش احترام میذارم)، داشت صحبت میکرد از دموکراسی و آزادی و اینکه رهبری باید محدود بشه و...یهو حجاریان داغ کرد، داد زد "چطوری؟ چطوری میخواهین این کارها رو بکنید دکتر؟".

احمدعلی

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes