شنبه، مرداد ۲۲، ۱۳۸۴

سلام به همه دوستان
*****
خیال نکنید که بنده از منزل مصدعتان شده ام، خیر در حال حاضر در سایت دانشکده هستم. بنابراین بابت مفتی بودن اینترنتی که از آن استفاده می کنم خیالتان راحت باشد.
*****
قبل از هر چیز باید اعلام کنم که
نـــــــمــــــــــی خــــــــــوام...
امتحان تو شهری رو رد شدم...
فکرش رو بکنید، دنده عقب رو براش صاف و بدون ویراژ رفتم، دور یه فرمان رو جوری که خودم هم باورم نمی شد، سنگ چین رو مثل قرقی ، پارک دوبل رو 30 سانت دقیق و دنده کشی هم که دیگه تعریف نداره...
اون وقت موقعی که فکر کنم می خواست بگه بزن کنار تا برام امضا کنه، یه فرعی به اصلی بود که گردش به چپ داشت، ایست اولش یادم بود، ایست دومش یادم رفت،جناب سرهنگ فرمودند بفرما دوساعت تمرین کن بعد تشریف بیار....
انگار بنده 20 ساعت داشتم یه قل دوقل بازی می کردم
*****
خب شما ها چرا این قدر ساکتید؟ شما که همتون اینترنت مفتی دارید.
*****
خب با اجازه سروران گرامی
حسین پارسا

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes