سه‌شنبه، بهمن ۱۸، ۱۳۸۴

سلام
*****
سلام قطعا کپی رایت هیچ کس نیست.
*****
دیروز زنگ زدم خونه که بهشون بگم بلیط گرفتم و دارم میام مشهد. محمد باقر که معرف حضور هست، گوشی رو برداشت و پرسید با چی می خوام برم. منم گفتم با قطار. گفت لااقل بلیط مترو می گرفتی که تندتر میره! گفتم که مترو ها تا مشهد نمیان و فقط تو تهران هستند. گفت پس به قطار بگو که با یه سرعتی بیاد که بیشتر از اون خلاف قانونه!!!
*****
این عزا داری های ماه محرم خیلی حس جالبی به آدم می دن. با این که در خرافی و احمقانه بودن نصف بیشترش هیچ تردیدی نیست، حتی تصور اینکه تو ماه محرم بعدی این چیزا رو نبینم، تنم رو می لرزونه.
*****
فقط خدا می دونه که از شورای امنیت چی میاد بیرون. منم موافقم که حمله نظامی بدترین گزینه برای آمریکاست و هر روش دیگه ای که انتخاب بشه، نتیجه اش برای مردم ایران خیلی بدتر از حمله نظامیه. اما نمی تونم بگم حمله بهترین راهه. فکرش رو بکنید: یه جنگ دیگه....
چند روز پیش داشتم به خودم لعنت می فرستادم که چرا درسم رو زودتر تموم نکردم. حالا اگه جنگ شد، من چه جوری ثابت کنم که تا لیسانس فقط به اندازه یه درس سه واحدی فاصله داشتم!!!
*****
ضمنا ما پرت و پلا نشدیم. حتی اگه همه ظواهر این رو داد بزنن. ممکنه دور هم جمع نشیم، یا همه کسایی که پسورد اینجا رو دارن توش ننویسن، اما برام مثل روز روشنه که ما پرت و پلا نشدیم...
*****
مخلص همگی
حسین

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes