شنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۸۵

سلام
کپیرایت و باقی قضایا

آقای فرهودی اولن به کمونیسم نمی گن جریان خطرناک. می گن یگانه راه رهایی ملل مظلوم. می گن پادزهر کاپیتالیسم. می گن رستگاری!
دویمن مگه تو نمی دونی که لنین جانشین مسیح بوده مگه نمی دونی مبلغ اسلام بوده. تو فکر کردی حق داری راجع به هرچیزی که حتی کوچکترین اطلاعی ازش نداری, اظهار نظر کنی؟ خطرناک تو و افکار تو هستند. می دونی که من تعادل روانی ندارم پس برای چی خودت رو به کشتن می دی؟

ضمنن من به خودم پیشنهاد می کنم که این وبلاگ رو به مناسبت دوسالگیش به جبهه کارگران کمونیست آزاد ایران تقدیم کنم.

دوستک

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes