شنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۸۵

از اونجا که سلام فقط کپیرایت توست من ابن کلمه رو به کار نمی برم.

تو راست می گی من خیلی در اشتباه بودم که فکر می کردم کمونیست چیز بدیه. خوب شد که چشمهام رو باز کردی و فهمیدم که کمونیست چقدر خوبه. من میرم کمونیسم می شم.

در ضمن در مورد اون خانم گرگه هم ممنون که تذکرات لازم رو بهم دادی. من هم اخیراً بهش شک کرده بودم که یه کاسه ای زیر نم کاسه اش هست. ولی خوب شد که تو زودتر بهم گفتی. دیگه پام رو تو اون مطب لعنتی نمی ذارم.

ببخشید که عصبانیت کردم.

احمدعلی

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes