پنجشنبه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۸۵

یکی دو بار اینو تو وبلاگ خودم گفتم...این بار هم همون حس رو دارم.

تو fight club، همون فیلمی که آخر سینماست و مجتبای بی خرد هنوز ندیدتش، یه کلوپی هست که مردهایی که testicular cancer دارن (این یه جور سرطان خیلی خیلی دردناکه!!!) دور هم جمع میشن و حرف می زنن. مث همین گروه درمانی خودمون.

بعد از تموم شدن حرف ها، دو به دو هم رو بغل می کنن و اشک میریزن. یه جایی، یه یارو چاقه شخصیت اول فیلم رو بغل می کنه و با گریه میگه "We're still men! We're still men!".

من بعد از دیدن این تولد ماهتاب احساساتی شدم برو بچ.


We're still men!


احمدعلی واقعی

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes