پنجشنبه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۸۵

سلام

من بعد از مدتها تصميم گرفتم که ابراز وجود کنم!

از احوالات ما اينکه امتحانها را داده ايم و در خانه علافی ميکنيم تا اينکه يک ماه ديگه امتحان جامع بدهيم.

گذشته از تولد ماهتاب و اين سوسول بازيها، ميخواستم توصيه کنم که اين آقا اين فيلم
رو ببينيد حتماً. يادمه که دوستک يه چيزی نوشته بود قبلا راجع بهش که رفتم و خوندم crash
چه ربطی داره داداش!!! اين فيلم راجع به اين بود که کلاً پارادايم ذهنی اين ادمها اينه که وقتی نژاد ديگه اي رو ميبينند پيش فرض دارند چه خوب و چه بد.
ولی کلا ببينيدش

کتاب خوب هم متأسفانه نخوندم جديدا، فقط کتاب رسوايی از کويتزی بوده که خيلی حال نکردم و توصيه نميکنم.

در ضمن، در مورد اون جريانهای چپ بين دانشجو ها من تعداد متنابهی وبلاگ پيدا کردم از کسانی که حتی در شورای مرکزی تحکيم هستند و هی نان برابری بازی در ميارند از خودشون. من اينجا اعلام ميکنم که دوستک و تمامی کسانی که ادعا ميکنند که از توی اين مسخره بازيها چيزی در مياد به چالش ميکشم و به مبارزه علنی دعوت ميکنم. يادمه که يه موقعی دوستک يه مزخرفاتی نوشته بود راجع به کپيتاليسم و اين چيز ها که حوصله نداشتم که جواب بدم امّا الان دارم.

فقط يک نکته اي رو بگم که بابا جون، يک ابولی رييس جمهور شده که هی عدالت عدالت ميکنه، شما دوباره فيلتون ياد هندستون نيفته.

ان شا الّله که سايه ولايت فقيه بر سر همه مستدام باشه و خدا ملکه رو هم هزار سال عمر طولانی بفرمايد.

مخلص همگی
عليش

پ.ن. دوستک بهت بر نخوره اين حرفهايی که زدم ها.

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes