چهارشنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۸۵

سلام،
اینجا مثلا تولد ماهتابه! بچه‌مان دو ساله شده انگاری. ان‌شاءالله عروسیش!!!
برای تولدش لباس نو پوشیده. نمیدونم خوشتون میاد یا نه؟ اما امیدوارم برایش بیشتر بنویسید و نو نوار کردن اینجا هم بهانه‌ای باشه واسه شروع به نوشتن کردنِ اونهایی که می‌خونن اما نمی‌نویسن و هم خوش‌آمدی باشه به اونها که تازه شروع کردن و همین طور تشکری باشه از اونها تو این دو سال چراغ ماهتاب رو روشن نگه داشتن تا ما دو سال خاطره داشته باشیم، مکتوب، که هر بار مرورش برای من تازگی خودش رو داره.
و اما چند تا نکته:
  • ماهتاب ۲ ساله‌ی ما حالا یک ایمیل هم دارد به آدرس (همون username واسه لاگین به بلاگر ات gmail دات com) برای پسورد هم باید آدرس کامل این وبلاگ رو بدون www و http وارد کنید. اما اگر یادتون رفت اصلا غصه نداره. می‌گید که پسورد رو فراموش کردید و بعد جی‌میل ازتون می‌پرسه که فامیل واقعیه حاج حسین کیانی فرش فروش چیه؟ سوال از این تابلوتر خداییش!
  • از این ای‌میل برای اطلاع‌رسانی در مورد ماهتاب می‌تونید استفاده کنید. تازه می‌تونید باهاش از اون ایمیل‌های مشکوک و بدون نام «مو تو رو موخوام!» هم بفرستید! ولی استفاده‌های دیگه هم داره مثلا عکس های قالب وبلاگ رو روی googlepages با همین یوزر و پسورد گذاشتم که دائمی و مطمئنه. از Google Analytics هم برای آمار بازدید ها استفاده می‌کنیم.
  • ماهتاب ۲ ساله ما حالا عکس هم نشون میده! برای به اشتراک گذاشتن عکس ها هم یک account در Flickr درست کردم username همون قبلیه! ولی پسورد اسم اینجا است. پس یادتون نره اگه عکسی دارید حتما upload کنید.
  • کامنت ها هم درست شده و الان از خود بلاگر استفاده می‌کنیم که بی‌دردسر و راحت‌تره اما یه مشکلی هست که نظرات قدیمی رو از دست میدیم! نمی دونم این مشکل رو چه جوری حل کنیم. اما اگه کامنت های گذشته به نظرتون مهمه بگید تا برگردیم به حالت قبل. اگه هم راه حلی دارید بگید. (یکیش اینه که چند تا آدم فدایی بی‌کار همه کامنت‌ها رو از اکانت enetation دستی کپی کنن تو کامنت نوشته مربوطه تو بلاگر!)
  • از همه اینها گذشته اگه با قالب و فضای قبلی بیشتر حال میکردید و یا نسبت بهش احساس نوستالژیک دارید بگید تا به حالت قبل برگردیم. من قالب قدیم و جدید رو هم هر دو رو روی GooglePages آپلود کردم و همه چی محفوظه.
  • از اونجایی که ما دولت مهرورزی هستیم هر چی پیشنهاد هم بدید با آغوش باز میپذیریم! (خانومای محترم فقط شئونات اسلامی رو رعایت کنن)

یکی از ما

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes