سه‌شنبه، تیر ۰۶، ۱۳۸۵

سلام

اولا علی به خاطر اینکه خودش زمان ورودش رو گفت از تعلیق در میاد و ترفیع می گیره.

دوما از خانمهای محترم خواهش می کنم اگه دلشون نمی خواد کلمات کاف دار اینجا بخونن خوب اینجا رو نخونن!


سوما در مورد پاک شدن پست های نوشته شده یه تصمیم جدی باید گرفت. من هیچ دلم نمی خواد پستم پاک بشه. این دفعه دومه که این اتفاق میفته. اگه من شعور نوشتن ندارم و اگه شما اینقدر حق برای خودتون قائلید که پاکش کنید می تونید حق نوشتن رو از من بگیرید. ولی من حاضر نیستم مشروط بنویسم. تا وقتی که اونایی که پستهای من رو پاک کردن اونا رو به حال اول برنگردوندن و تعهد نکردن که این کار رو تکرار نکنن من از نوشتن پست در این وبلاگ معذورم.

دوستک

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes