یکشنبه، تیر ۱۸، ۱۳۸۵

سلام
سلام کپی رایت هیچ کس نیست. حتی اگه خودش رو عضو هیئت مدیره تصور کنه.
*****
دو تا پیغام دارم برات احمدعلی ولگرد دييوس.اول اینکه خداییش انصافا این دوتا عضو هیئت مدیره خیلی گزینه های جالبی برای روانکاوی و این جور چیزها نیستند؟ فکر کنم بتونی از توشون کلی سناریو برای خودت پیدا کنی. مخصوصا از تو سعید. البته از تو سعید غیر از سناریو شاید چیزای دیگه ای هم در بیاد!!!
*****
پیغام دوم در واقع کامنتیه که باید تو وبلاگ خودت می ذاشتم اما خوب می دونی که کامنت گذاشتن از تو دانشگاه ممکن نیست. در مورد اون پست مزخرفت که گفتی از وقتی نماز نمی خونی احساس شکر گزاری در تو صد برابر شده.
من کاری ندارم به اینکه شده یا نشده، اما بیشتر شدن احساس شکر گزاری در تو ممکنه صد تا دلیل دیگه هم داشته باشه، و ترک کردن نماز هم ممکنه منجر به صد تا چیز شده باشه. توی چنین مسایلی هیچ وقت این قدر راحت نتیجه نگیر.
نماز خوندن خوبه، برای کسی که بفهمه داره چی کار می کنه و چی می گه. اگه نفهمه مسلما هزار تا احساس کوفت و زهرماری میان سراغش و باعث میشه حس کنه شکرگزاریش کمه.این چیزیه که شاید خیلی از ماها تجربه اش کرده باشیم. اما به هر حال به نظر من، ترک کردنش کار خوبی نیست. در بدترین تعبیر، یه فعالیت اجباری و سخته که انجام دادنش موجب تقویت اراده آدم میشه.
من در مورد این که ترک کردن نماز کار خوبیه یا بدیه حرف نمی زنم.بستگی به خود آدم داره. اما تو هم نمی تونی به همین راحتی نتیجه بگیری.
*****
حسین پارسا

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes