چهارشنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۵

سلام به همه دوستان

احتمالاً این آخرین پستیه که تو سال 85 می نویسم. نمی دونم چرا با اینکه سال جدی و تحویل سال هیچ مفهومی برام نداره اینقدر استرس دارم.

امسال سال خیلی خوبی بود و اتفاقات خیلی مهم جالب، خنده دار و حیاتی ای توش رخ داد. مخصوصاً این آخراش که مهمترینشون روان آسا یا به قول خارجی ها Claymoore بود.

به هر حال امیدوارم سال آینده هم برای خودم و همه از جمله دوستان، مرجان و همه و همه سالی باشه به خوبی امسال و یا حتی خیلی بهتر!

همتون رو دوست دارم و می بوسمتون. دارم احساساتی می شم. یکی منو بگیره!

تا سال آینده - دوستک

پ.ن: اینکه گفتم همتون رو می بوسم منظورم آدم کاملها بود نه آدم نصفه ها. آدم نصفه ها هیجان زده نشن.

برچسب‌ها:

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes