شنبه، آبان ۰۵، ۱۳۸۶

یک چیزی می خواستم بنویسم یادم رفت
آها! یادم اومد. داشتم آمار وبلاگم رو نگاه می کردم چیزای جالبی دیدم. خواستم بنویسم تا شما هم فیض ببرین.

  1. اگر عبارت " کسی یه دکتر روانپزشک خوب نمیشناسه ؟" رو تو گوگل سرچ کنین (البته لازم نیست کتیشن بذارین) اولین گزینه وبلاگ من خواهد بود.
  2. اگر عبارت "متخصص روانکاو" رو سرچ کنید وبلاگ من در صفحه سوم خواهد بود.
  3. اگرعبارت "گزارش کار آموزی در مورد فضای سب" را سرچ کنید، اصولاً وبلاگ من در جوابها نخواهد بود.
  4. اگر عبارت "متخصصین روانپزشک" را سرچ کنید. وبلاگ من را در صفحه نهم پیدا خواهید کرد.
  5. جست و جوی عبارت "روش کار با مولتیمتر" در گوگل وبلاگ من را در صفحه اول قرار می دهد.
  6. اما جست و جوی عبارت " يك صبح بانشاط" از همه جالبتر خواهد بود. وبلاگ من پس از آی کتاب و صبحانه در مقام سوم و جلوتر از رادیو زمانه است.
البته گوگل صفحات جدید رو جلوتر میاره. یعنی یکماه دیگه این آمارها عوض میشه و این آمارها هم مربوط به الان ه. نه زمان سرچ بازدید کننده!
کلماتی هم که سرچشون به وبلاگ من ختم شده جالبند. روانپزشک و روانکاو و ...

خوب باشید - دوستک

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

At <$BlogCommentDateTime$>, <$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

<< Home

عکسها:
غبار گذشته بر پنجره فردا Š

www.flickr.com
My Odeo Podcast

بایگانی کل


اینجا اسمش لینکدونی ه


2004-2006 Maahtaab ©

Template borrowed from Geir Landr? with minor changes